Conjunt bebe

conjunto de bebe, xapel.la + bolsa para xupete.
Precio: 12 Euros

Sin categoría

Un comentario en “Conjunt bebe

  1. Eo gupa soc la mare d’en Roger. Et volia encarregar el conjunt de Bebè per la meva cunyada que està enbarassada.
    No vol saber si és nen o nena per tant el color ha de ser neutre. Tu mateixa.El que tens aqui de mostra m’agrada molt.
    M’agraden moltes coses de les que tens aqui.
    També et volia encarregar un parell de coses més: un d’aquests llibres per a nens que tens que son molt xulos i si em poguessis fer una bosseta d’esmorzar per en Roger amb algun detall de música (notes, instruments…) si et porta molta feina fes-me la normal com la que té en Pol per exemple. (de color verd si pot ser. És el meu color preferit)
    Ja se que demano molt però tu mateixa si no pots no passa res.

Responder

