Collar Scarf By ZigaZaga

collarscarf

Collar escarf- Petita bufanda amb botò teixida completament a mà.
Llana: Katia perú
Preu: 15 euros
També és fan models per nens de diversos colors.
Model infantil: 10 euros. Depenent de la llana.

Mini bufanda con botón negro, tejida totalmente a mano, única i exclusiva!Lana: Katia Perú
Precio: 15 euros.
Se hacen modelos infantiles de otros colores el precio es 10 euros la unidad.
Interessados podeis enviar un mail a :
madambuterfly_1979@hotmail.com o marcar en la pestaña del blog arriba donde pone Contacto.

Sin categoría

Un comentario en “Collar Scarf By ZigaZaga

  1. Hola!!

    Com estàs?

    M’ha encantat la bufanda!! Jo n’estic fent una rectangular que s’agafi amb un botó, però m’ha encantat aquesta que has fet!! Em podríes donar quatre referències de com l’has fet? Algun patró? O si més no la forma sense posar,… si pots em podríes contestar al mail?

    Moltes gràcies!! I per cert, fas coses molt xules!!

    Anna

Responder

