bosseta-mon.jpg

alfileteros.jpg

Alfileteros 1,50 euros + gastos de envio

collar1.jpg

Collar de botones y fieltro. 7 euros+gastos de envio

collar.jpg

collarets.jpg

http://www.flickr.com/photos/21118673@N02/

5 comentarios en “

  1. Aquest han kedat molt xulos, a més posats cambien molt són originals oi ? Aquest només n’he fet tres, en verd, blanc i en vermell. Si vols veure més productes al Flirkc hi han més fotografíes d’altres productes un petó.

  2. ME ENCANTO LOS ALFILETEROS QUISIERA ME ENVIEN A MI MEY AGRADECERIA MUCHO PORQUE ME ENCANTARIA HACERLO PARA NEGOCIO …………………ANTICIPO MI AGRADECIMIENTO……………………………………….LILIAN

  3. Quisiera que me pasaran la tecnica de como poder hacer un alfiletero en pachqork , con diseño en vaca de san antonio. gracias.
    Me gustan sus tecnicas.

Responder

